پاسخ به اهل سنت که ادعا میکنند عائشه برای جنگ به بصره نرفته بود،بلکه برای اصلاح رفته بود
» سرشکستن حضرت زین العابدین علیه السلام در عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام
» آیا مواسات وهن است
» لطمه
» همدردی یا وهن
» اشکال از نحوه عزاداری نگیرید
» نسب عمر
» روایت ابوبكر و عمر و پیروان آنها مشرك هستند
» آیا عمر خطاب همسر حضرت ام‌کلثوم(سلام الله علیها) است؟
» پروژه تحريف کتب اهل سنت+تصوير (قسمت اول)
» روايت «وَأَنْتَ خَلِيفَتِي فِي كُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ بَعْدِي» با سند معتبر + تصوير كتاب
» بیعت عمر با امیرالمومنین (علیه السلام) در غدیر خم
» تحریف کتب اهل سنت
» سوتی کتاب اهل سنت
» روايت « لو لا علي (ع) لهلک عمر » در چه منابعي آمده است؟
» اعترافات عمر درباره امير مؤمنان على(عليه السلام)
» عمربن خطاب
» به راستی چه كسي پيامبر را شهيد كرد؟
» محتوای سوره حمد
» اَصحاب عَقَبَه:
» شجره ملعونه در قرآن
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پیوندهای وبگاه
» gps ماشین ردیاب
» دیلایت فابریک
» جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و آدرس hadiseslam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها
پاسخ به اهل سنت که ادعا میکنند عائشه برای جنگ به بصره نرفته بود،بلکه برای اصلاح رفته بود
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 27 تير 1393برچسب:, |

تقدیم به پیروان مکتب سقیفه+تصویر
همان‌هایی که ادعا می‌کنند مادرشان عائشه برای جنگ به بصره نرفته بود،بلکه برای اصلاح رفته بود

عائشه دستور داد که عثمان بن حنیف صحابی رسول خدا صلی الله علیه وآله و والی امیرمؤمنان علیه السلام در بصره را بکشند !!!!
**************
ابن عبد البر قرطبی در کتاب الإستیعاب می‌نویسد:
فلما کان بعد ایام جاء عبد الله بن الزبیر فی لیلة ذات ریح وظلمة وبرد شدید ومعه جماعة من عسکرهم فطرقوا عثمان بن حنیف فی دار الامارة فاخذه ثم انتهوا به إلى بیت المال فوجدوا اناسا من الزط یحرسونه فقتلوا منهم اربعین رجلا وارسلوا بما فعله من اخذ عثمان واخذ ما فی بیت المال إلى عائشة یستشیرونها فی عثمان وکان الرسول الیها ابان بن عثمان فقالت عائشة اقتلوا عثما بن حنیف
فقالت لها امراة نشادتک الله یا أم المؤمنین فی عثمان بن حنیف وصحبته لرسول الله e فقالت ردوا ابانا فردوه فقالت احبسوه ولا تقتلوه فقال ابان لو اعلم انک رددتنی لهذا لم ارجع وجاء فاخبرهم فقال لهم مجاشع بن مسعود اضربوه وانتفوا شعر لحیته فضربوه اربعین سوطا ونتفوا شعر لحیته وحاجبه واشغار عینه.

ترجمه :
بعد از چند روز عبد الله بن زبیر در یک شبی که باد شدیدی می‌وزید، تاریک و بسیار سرد بود، به همراه گروهی از سربازان خود آمدند و عثمان بن حنیف را در دار الإماره محاصره و دستگیر کردند.
سپس به بیت المال رسیدند، دیدند که مردانی از قبیله زط از آن محافظت می‌کنند. چهل نفر از آنان را کشت و سپس أبان بن عثمان را پیش عائشه فرستاد تا در باره آن چه با عثمان بن حنیف و بیت المال انجام داده بود، مشورت کند.
عائشه گفت: عثمان بن حنیف را بکشید!!!
زنی به او گفت: تو را به خدا سوگند می‌دهم که مراعات عثمان بن عفان را بکنی چون او صحابی رسول خدا، (ص) بوده است.
پس عائشه گفت: أبان را برگردانید و دستور داد: عثمان بن حنیف را زندانی کنید و نکشید .
أبان گفت: اگر می‌دانستم که مرا به خاطر این رد می‌کنی، برنمی‌گشتم. مجاشع بن مسعود گفت: عثمان بن حنیف را کتک بزنید، و ریشش را بکنید .
پس او را چهل تازیانه زدند و موهای ریش، ابرو و مژه‌های او را کندند.

الاستیعاب فی معرفة الأصحاب ، اسم المؤلف: یوسف بن عبد الله بن محمد بن عبد البر الوفاة: 463 ، دار النشر : دار الجیل - بیروت - 1412 ، الطبعة : الأولى ، تحقیق : علی محمد البجاوی
الاستیعاب ج 1 ص 368

 

 

ای پیروان جمل ! لطف کنید به این سؤالات پاسخ دهید:
اگر او برای اصلاح رفته بود، چرا دستور کشتن عثمان بن حنیف را داد؟
آیا کشتن یک صحابی رسول خدا (ص) که هیچ گناهی نکرده است، جایز است؟
آیا سرقت بیت المال مسلمانان و کشتن چهل نفر از محافظان آن جایز است؟

مگر خداوند نفرموده است که :
وَ مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فیها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظیماً (النساء/93).
و هر کس، فرد باایمانى را از روى عمد به قتل برساند، مجازاتِ او دوزخ است در حالى که جاودانه در آن مىماند و خداوند بر او غضب مىکند و او را از رحمتش دور مىسازد و عذاب عظیمى براى او آماده ساخته است.

در ضمن،ای پیروان مکتب سقیفه،عایشه می خواست بین کی و کی را اصلاح کند؟اصلا علی با کی مشکل داشت که این خانم می خواست بین انان را اصلاح کند؟آیا خجالت نمی کشید که این قدر دروغ تحویل مخاطبان خود می دهید؟آیا هدف شما،دفاع از حق هست یا دفاع از کسی که در برابر خدا و حق قرار گرفته؟؟
ما در پست جداگانه ایی از کتب اهل سنت نشان دادیم که عایشه هدفش فقط و فقط جنگ با علی و براندازی حکومت او بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...